System enova365 to najnowszej generacji oprogramowanie ERP przeznaczone do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami.
Składa się ze zintegrowanych ze sobą i wykorzystujących wspólną bazę danych modułów, z których każdy odpowiada za określony obszar działalności organizacji i wspomaga występujące w jego obrębie procesy.

 

    enova365 w wersji multi

      Użytkownicy enova365 w wersji multi mają dostęp do różnych interfejsów, w tym wersji desktopowej (okienkowej),                  przeglądarkowej i aplikacji mobilnej (dla systemów Android i iOS). System wyróżnia się szczególnie rozwiązaniami                  umożliwiającymi samoobsługę pracowniczą oraz elektronicznym obiegiem dokumentów. Ponadto, enova365 oferuje              funkcje związane z zarządzaniem projektami, śledzeniem czasu pracy oraz komunikacją w zespole, niezależnie od                  preferowanego modelu pracy.
      System enova365 jest również udostępniany w trzech wersjach językowych: w języku polskim, angielskim i ukraińskim.

enova365 na własność lub w chmurze

Enova365 daje swobodę wyboru rodzaju dostępu do systemu. Firmy mogą nabyć oprogramowanie na własność lub zdecydować się na elastyczne opcje abonamentu lub abonamentu w chmurze (z płatnością miesięczną lub roczną). Ponadto, istnieje możliwość zmiany modelu korzystania z enova365, na przykład przechodząc z abonamentu na zakup programu na stałe. System enova365 możesz sprawnie zainstalować na własnym serwerze. Dostępność różnych opcji pozwala dopasować korzystanie z systemu do konkretnych potrzeb firmy.

      enova365 zawsze zgodna z przepisami

         System enova365 jest wysoko oceniany z punktu widzenia technicznego i merytorycznego. Elastyczność konfiguracji,             szeroki zakres funkcji oraz konsekwentne przestrzeganie zasad zgodności z przepisami sprawiają, że enova365                       znacząco utrudnia pomyłki popełniane przez pracowników.

enova365 sprzedaż i CRM

Zwiększaj swoją sprzedaż dzięki nowoczesnym narzędziom, które możesz udostępnić swoim kontrahentom! Prowadź ewidencje kontaktów z Klientem, realizuj kampanie i projekty ze swoimi Kontrahentami – w jednym miejscu! 

Planuj i nadzoruj obsługę zamówień, zleceń i magazynów – wszystkie dane w jednej aplikacji. Udostępnij swoim klientom i dostawcom platformę do obsługi zamówień – Pulpit Kontrahenta. Przenieś relacje handlowe w sferę online!

Skuteczne systemy wspomagające zarządzanie księgowością – prowadź rozrachunki firmy w oparciu o program, który jest zawsze zgodny z przepisami. Wysyłaj pliki JPK bezpośrednio z systemu dzięki mechanizmowi sprawdzania poprawności i spójności danych. 

Rekrutuj i zarządzaj pracownikami w oparciu o system, który daje gwarancję zgodności z polskim prawem oraz aktualnymi trendami HR. Wszystkie dane o Twoich pracownikach – analizuj ścieżkę kariery i szkolenia. Monitoruj czas pracy. 


Stwórz uporządkowany, jednolity i wiarygodny zbiór danych, który stanowi doskonałe źródło do odkrywania wiedzy nie tylko przez analityków i kadrę kierowniczą, ale także przez wszystkich operatorów systemu enova365. 

enova365 pulpity

platformy internetowe służące do samoobsługi Kontrahentów, Klientów i Pracowników, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność

 

Pulpit Pracownika
Pulpit Kierownika
Edycja kalendarza w Pulpicie Pracownika
Pulpit Kontrahenta
Workflow w Pulpitach

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

enova365 Archiwizator Azure

proste i niezawodne rozwiązanie do obsługi kopii bezpieczeństwa poza siedzibą firmy (w chmurze Microsoft Azure) dostępne w formie wygodnego abonamentu

Czytaj więcej ->

enova365 OCR

Wymaga licencji Workflow oraz DMS platynowych, Konfiguratora Workflow i DMS oraz Harmonogramu zadań.

Abbyy
FlexiCapture for Invoice

Czytaj więcej ->

Nasze rozwiązania programistyczne rozszerzające możliwości enova365

enova2DHL

eMagazyn 

Automatyczne wylogowywanie nieaktywnych użytkowników

Wysyłka formularzy RODO

Wysyłka email

Umów się na bezpłatną prezentację enova365!