System enova365 to najnowszej generacji oprogramowanie ERP przeznaczone do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami.
Składa się ze zintegrowanych ze sobą i wykorzystujących wspólną bazę danych modułów, z których każdy odpowiada za określony obszar działalności organizacji i wspomaga występujące w jego obrębie procesy.
enova365 w wersji multi
Użytkownicy enova365 w wersji multi mają dostęp do różnych interfejsów, w tym wersji desktopowej (okienkowej), przeglądarkowej i aplikacji mobilnej (dla systemów Android i iOS). System wyróżnia się szczególnie rozwiązaniami umożliwiającymi samoobsługę pracowniczą oraz elektronicznym obiegiem dokumentów. Ponadto, enova365 oferuje funkcje związane z zarządzaniem projektami, śledzeniem czasu pracy oraz komunikacją w zespole, niezależnie od preferowanego modelu pracy.
System enova365 jest również udostępniany w trzech wersjach językowych: w języku polskim, angielskim i ukraińskim.
enova365 na własność lub w chmurze
Enova365 daje swobodę wyboru rodzaju dostępu do systemu. Firmy mogą nabyć oprogramowanie na własność lub zdecydować się na elastyczne opcje abonamentu lub abonamentu w chmurze (z płatnością miesięczną lub roczną). Ponadto, istnieje możliwość zmiany modelu korzystania z enova365, na przykład przechodząc z abonamentu na zakup programu na stałe. System enova365 możesz sprawnie zainstalować na własnym serwerze. Dostępność różnych opcji pozwala dopasować korzystanie z systemu do konkretnych potrzeb firmy.
enova365 zawsze zgodna z przepisami
System enova365 jest wysoko oceniany z punktu widzenia technicznego i merytorycznego. Elastyczność konfiguracji, szeroki zakres funkcji oraz konsekwentne przestrzeganie zasad zgodności z przepisami sprawiają, że enova365 znacząco utrudnia pomyłki popełniane przez pracowników.
Stwórz uporządkowany, jednolity i wiarygodny zbiór danych, który stanowi doskonałe źródło do odkrywania wiedzy nie tylko przez analityków i kadrę kierowniczą, ale także przez wszystkich operatorów systemu enova365.
enova365 moduły podstawowe
obsługują najważniejsze obszary działalności przedsiębiorstwa
Kadry Płace
Księga Podatkowa
Księga Handlowa
Księga Inwentarzowa
Windykacja
Business Intelligence
Faktury
Handel
Przedstawiciel Handlowy
Produkcja
CRM
Serwis
Szkolenia
Wypożyczalnia
Członkowie
Projekty
Workflow
DMS
Konfigurator Workflow i DMS
Podgląd
Preliminarz EŚP
Delegacje Służbowe
Opis Analityczny – aktywacja
Tabele dodatkowe
enova365 moduły dodatkowe
szereg specjalistycznych aplikacji rozszerzających funkcjonalność modułów podstawowych
Pracownicy Eksportowi
Pracownicy Uczelni
Pracownicy Prokuratury
Rozrachunki Funduszy Pożyczkowych
Pracownicy Koszty Projektów
Czas Pracy
Zarządzanie Odzieżą Roboczą (wyposażenie pracownika)
Analizy MS Excel
Jednostki Budżetowe
Elektroniczne Wyciągi Bankowe
Wirtualne Rachunki Bankowe
Importy Księgowe
Eksporty Księgowe
Platforma Managera
eFaktura GreenMail24
Drukarki etykiet Zebra
EDI
Integrator
e-Sklepy Konektor
SMS
CRM Outlook
e-mail
Harmonogram Zadań
enova365 pulpity
platformy internetowe służące do samoobsługi Kontrahentów, Klientów i Pracowników, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność
Pulpit Pracownika
Pulpit Kierownika
Edycja kalendarza w Pulpicie Pracownika
Pulpit Kontrahenta
Workflow w Pulpitach
enova365 Archiwizator Azure
proste i niezawodne rozwiązanie do obsługi kopii bezpieczeństwa poza siedzibą firmy (w chmurze Microsoft Azure) dostępne w formie wygodnego abonamentu
enova365 OCR
Wymaga licencji Workflow oraz DMS platynowych, Konfiguratora Workflow i DMS oraz Harmonogramu zadań.
Abbyy
FlexiCapture for Invoice