Miej dostęp do kluczowych informacji z różnych obszarów działalności firmy w formie wykresów w jednym miejscu.
Dzięki modułowi dodatkowemy enova365 Platforma Managera na zakładkach tematycznych – Podatki i ZUS, Handel, Ewidencja ŚP, Księgowość, Kadry i Płace prezentowane są najistotniejsze informacje z każdego obszaru. Zyskaj możliwość przeglądania danych z różnych obszarów systemu w jednym miejscu i oszczędzaj czas na przygotowanie raportów.
Funkcjonalność modułu enova365 Platforma Managera:
Analizy danych na wskazany dzień aktualności oraz za dany okres
Prezentacja podstawowych danych dotyczących:
- prognozy stanu gotówki,
- przychodów ze sprzedaży,
- struktury wiekowej zobowiązań i należności.
Analizy z poszczególnych obszarów podzielonych na:
- Podatki i ZUS – na zakładce prezentowane są kwoty rozrachunków z urzędami z tytułu różnych podatków,
- Handel – na zakładce prezentowane są dane dotyczące przychodów ze sprzedaży,
- Ewidencja ŚP – na zakładce prezentowane są szczegółowe dane związane z rozrachunkami,
- Księgowość – na zakładce prezentowane są kwoty podatków oraz statystyki dla dokumentów, czyli informacje o liczbie dokumentów wg typu ewidencji wprowadzanych w Ewidencji, zapłat oraz dekretów,
- Kadry i Płace – na zakładce prezentowane są wartości z deklaracji kadrowych.
Raporty wykonywane jako wydruki na liście analizy:
- informacja o zobowiązaniach podatkowych – wydruk prezentujący kwoty zobowiązań podatkowych i składek ZUS dla poszczególnych baz danych,
- ewidencja środków pieniężnych (struktura wiekowa płatności: kontrahenci, dokumenty, zestawienie; dokumenty nierozliczone: razem, podsumowanie) – standardowe wydruki pochodzące z ewidencji środków pieniężnych.