lis
10
2020
Wyłączono
Szanowni Państwo,
W dniu 9 listopada 2020 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2010.1.3 z serii wersji 2010.
W wersji udostępniono:
- Nowy moduł enova365 Praca Zdalna. Rozwiązanie wspiera funkcjonowanie przedsiębiorstw oraz organizacji pracujących w trybie home-office, bądź w modelu rozproszonym. Pozwala na skuteczne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy i śledzenie postępów projektów. Do jego podstawowych funkcjonalności należą:
- planowanie pracy oraz zadań z uwzględnieniem czasu potrzebnego na ich wykonanie,
- rejestrowanie czasu prac poświęconego na wykonanie zadania,
- analizowanie i raportowanie z przypisanych zadań.
Dedykowane funkcjonalności zapewniają pełne wsparcie na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej firmy:
- dla kadry kierowniczej przygotowano rozwiązania umożliwiające stały monitoring zadań zleconych podwładnym, delegowanie nowych zadań oraz ich rozliczanie,
- pracownikom administracji i działów kadrowych umożliwiono zdalne ewidencjonowanie, monitorowanie oraz rozliczanie czasu pracy,
- pozostali pracownicy mogą na bieżąco planować oraz kontrolować czas, zakres oraz ilość wykonywanych zadań oraz szybko raportować do przełożonego,
- wszyscy pracownicy mogą na bieżąco komunikować się ze sobą, niezależnie od miejsca oraz czasu wykonywania zadań.
Wykorzystując moduł enova365 Praca Zdalna organizacja otrzymuje:
- wsparcie pracy rozproszonej – moduł wspiera organizację pracy firm na każdym poziomie,
- koordynowanie zadań wieloetapowych,
- delegowanie, kontrolę stanu wykonania i rozliczanie zadań – całościowa historia pracy nad projektem pozwala w łatwy sposób delegować zadania i sprawnie komunikować,
- ewidencjonowanie czasu pracy – łatwa ewidencja czasu poświęconego na działania pozwala w prosty sposób raportować codzienną pracę,
- raportowanie.
Nowy moduł udostępniony został zarówno w wersji okienkowej jak i przeglądarkowej systemu. Funkcjonalność modułu Praca Zdalna dostępna jest również kontekstowo w Pulpicie Pracownika oraz Pulpicie Kierownika.
- Zmiany w przepisach obowiązujące od 1 listopada 2020 roku w obszarze modułu Kadry Płace.
Wprowadzony został mechanizm obsługujący udostępnienia listy osób przebywających na kwarantannie lub izolacji domowej na Platformie Usług Elektronicznych (PUE).
Zamów instalację nowej wersji.
Opublikowano wNews