Pomoc:

Jeśli potrzebujesz pomocy w obsłudze programu enova365 skontaktuj się z nami

– Telefon: 33 815 13 76

– Email: pomoc@bst.com.pl

– Strona: pomoc.bst.com.pl

– Lub skorzystaj z formularza na dole strony

Pomocnicze programy do pomocy zdalnej

Usługa pomocy zdalnej z wykorzystaniem bezpiecznego oprogramowania, pozwala na łączenie się za pomocą internetu z Państwa komputerami. Dzięki temu nasi konsultanci mogą zobaczyć jak wygląda zgłaszana przez Państwa sytuacja, bezpośrednio na Państwa sprzęcie. Daje to możliwość na szybkie reagowanie na Państwa zgłoszenia i łatwiejsze rozwiązywanie problemów przez naszych konsultantów. 

Programy używane przez naszych konsultantów do połączeń pulpitu zdalnego

Any Desk

Pobierz aplikację ⇩

Team Viewer

Pobierz aplikację ⇩

Elektroniczne zgłoszenia serwisowe



W celu usprawnienia obsługi zgłoszeń dotyczących systemu enova365, wdrożyliśmy elektroniczny system pomocy technicznej. Każda prośba o pomoc ma przypisany unikalny numer, który można wykorzystać do śledzenia postępu i odpowiedzi na zgłoszenie, bezpośrednio przez przeglądarkę internetową.
Zgłoszenia nowych spraw należy wysyłać pod adres poczty elektronicznej: pomoc@bst.com.pl
lub składać bezpośrednio przez panel na stronie:  www.pomoc.bst.com.pl 
Instrukcja użytkownika panelu zgłoszeniowego:  instrukcja

Formularz pomocy