Szanowni Państwo,

W dniu 22 października 2020 roku została opublikowana wersja 2010.0.1 enova365, w której pojawiły się nowości funkcjonalne:

      • Udostępniono nowe funkcjonalności w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego. Nowe funkcjonalności obejmują możliwość wystawienia faktur sprzedaży oraz możliwość wprowadzania dokumentów zakupu i sprzedaży w ewidencji dokumentów księgowych.
      • Moduł Produkcja rozbudowany został o możliwość definiowania osób, które można przydzielać do operacji oraz do operacji w technologii i do operacji w zleceniach produkcyjnych. Osoby zostały podzielone na dwie odrębne listy: osób wzorcowych oraz osób rzeczywistych. Do każdej osoby można przypisać kompetencje, dzięki czemu osoby wzorcowe stanowią zestaw kompetencji wymagany do realizacji danej operacji, a osoby rzeczywiste to lista pracowników, posiadających określone kompetencje. Funkcjonalność umożliwia zautomatyzowane przyporządkowanie zasobów ludzkich do procesów produkcyjnych realizowanych w przedsiębiorstwie. 
      • Rozszerzono listę obsługiwanych terminali płatniczych o terminale INGENICO z własną drukarką, obsługiwane przez PeP (Polskie ePłatności) oraz Paytel. 
      • W module Business Intelligence udostępniono funkcjonalność umożliwiającą podgląd pełnych wartości na wskaźnikach BI. Poprzez najechanie kursorem myszy na wybrany przez użytkownika wskaźnik, wyświetlona zostanie jego pełna wartość.
      • W Pulpicie Pracownika oraz Kierownika udostępniono nowe elektroniczne wnioski związane z nieobecnościami:

                    – e-wniosek o nieobecność usprawiedliwioną płatną,

                    – e-wniosek o urlop bezpłatny,

                    – e-wniosek o urlop macierzyński,

                    – e-wniosek o urlop rodzicielski,

                    – e-wniosek o urlop ojcowski,

       

      Szczegóły w ulotce do wersji.

Zamów instalację nowej wersji.