Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Platforma do elektronicznej komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym i jego Klientami

Dla kogo:

  • Biura rachunkowe,
  • Kancelarie biegłych rewidentów,
  • Biura podatkowe,

Funkcjonalność: 

  • Dostarczanie i pobieranie dokumentów przez Klienta w formie elektronicznej (skany, PDF, pliki z danymi),
  • dwukierunkowa komunikacja Klienta z Biurem Rachunkowym,
  • udostępnianie Klientowi informacji dotyczących rozliczeń podatkowych,
  • najważniejsze informacje z zakresu prowadzonej przez Klienta działalności,
  • raporty do pobrania w postaci plików PDF, DOC, XLS,
  • płatności do realizacji w bankowości elektronicznej,
  • zadania zlecone i powiadomienia,
  • zasobnik dokumentów - najważniejsze dokumenty zgromadzone w jednym miejscu.

Korzyści:  

  • Zwiększenie konkurencyjności usług biura,
  • poprawa jakości obsługi klientów biura rachunkowego,
  • usprawnienie komunikacji z klientem i wymiany dokumentów,
  • automatyzacja udostępniania informacji Klientowi,
  • wzrost efektywności pracy księgowego,
  • podwyższenie standardów bezpieczeństwa przekazywania danych Klientowi.