enova365 dla biur rachunkowych

Biura Rachunkowe

Biura Rachunkowe i Kancelarie Podatkowe to jedna z najważniejszych grup użytkowników enova365. Zarówno oprogramowanie, jak i cennik są dostosowanego do tego, aby Biura Rachunkowe mogły podnieść swoją konkurencyjność i zaoferować swoim Klientom usługi najwyższej jakości, co staje się szczególnie istotne w warunkach uwolnienia dostępu do zawodu księgowego. Pracując na enova365, Biuro Rachunkowe, oprócz pełnej obsługi księgowej, zapewnia swoim Pracownikom i Klientom dostęp do szerokich możliwości nowoczesnego, stale rozwijanego, zawsze zgodnego z przepisami programu. Dzięki stacjonarnemu i mobilnemu dostępowi przez wiele urządzeń (laptop, tablet,  smartfon), enova365, umożliwia Biurom i ich Klientom wygodną pracę z oprogramowaniem dostosowanym do wspólnych potrzeb.

Modele pracy:

Biuro i Klient korzystają z enova365, baza danych znajduje się w siedzibie biura lub w wynajętej serwerowni – Klient wprowadza dokumenty (faktury, listy płac itp.), które po zatwierdzeniu od razu są gotowe do księgowania. Dzięki integracji danych księgowy w pełni wykorzystuje funkcjonalności dedykowane, które automatyzują jego pracę. Klient może także, z wykorzystaniem odpowiednich licencji, przeglądać (bez edycji) wybrane obszary (rozrachunki, bilanse itp.).

Klient pracuje na enova365 lub na innym systemie i wykorzystuje moduł dodatkowy – enova365 Eksporty Księgowe do eksportu dokumentów handlowych i płacowych, które następnie Biuro – z wykorzystaniem dodatkowego modułu enova365 Importy Księgowe – importuje do systemu i automatycznie księguje. 

 

Rozwiązania enova365 dla Biur Rachunkowych:

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego:

platforma WWW służąca dwukierunkowej komunikacji biura i jego Klientów, jest elementem pakietu dedykowanego dla Biur Rachunkowych. Zapewnia bezpieczną i szybką elektroniczną wymianę informacji. Biuro, korzystające z Pulpitu może udostępniać swoim Klientom usługę, dzięki której mogą oni z każdego miejsca z dostępem do Internetu przekazywać i odbierać dokumenty księgowe i wiadomości z biura. Moduł znacząco podnosi konkurencyjność usług biura i gwarantuje przewagę na rynku coraz bardziej wymagających Klientów przyzwyczajonych do komunikacji oraz prowadzenia swojego biznesu w sieci WWW. Ułatwia pracę i oszczędza czas, który pracownik biura musiałby poświęcić na przeszukiwanie poczty i odpowiadanie klientowi na pytania różnymi kanałami.

 

Praca na wielu bazach:

narzędzie dla właściciela lub analityka oraz administratora sieci i sprzętu w Biurze Rachunkowym. Umożliwia zarządzanie systemem enova365, który obsługuje więcej niż 1 bazę danych, jest elementem pakietu dla Biur Rachunkowych. Wspiera w zakresie administracji i konfiguracji wielu baz (konwersja, aktualizacja wskaźników, archiwizacja, zakładanie operatorów i nadawanie praw), oraz w zakresie pracy operacyjnej (np.: zbiorcza wysyłka eDeklaracji, możliwość przejścia z listy analitycznej do wskazanego obszaru w wybranej bazie). Zapewnia wgląd w podstawowe informacje rachunkowe i podatkowe Klienta w jednym miejscu. Prezentuje je w formie tekstowej oraz w postaci wykresów. Dodatkowo w module są zawarte podstawowe statystyki pracy operatorów. Może być wykorzystywany do kontroli wewnętrznej oraz do rozliczeń z Klientem.

Proponowane moduły

Moduły podstawowe

  • Kadry Płace
  • Księga Podatkowa
  • Księga Handlowa
  • Księga Inwentarzowa
  • Preliminarz EŚP
  • Delegacje Służbowe
  • DMS

Moduły dodatkowe

  • Analizy MS Excel
  • Elektroniczne Wyciągi Bankowe
  • Importy Księgowe
  • Eksporty Księgowe
  • Praca na Wielu Bazach

Pulpity

enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Przeczytaj więcej (pdf): 

enova365 dla Biur Rachunkowych

Cennik enova365 dla Biur Rachunkowych

 
18.12.2015
Kategoria Porady